суботу, 18 червня 2016 р.

Улюблені сукуленти

                                                                      Всім привіт!  
 Сьогодні покажу новий ( в моїх матеріалах) штампик від Лесі Згарди - дощечку, а також мій улюблений сукулент :) і листочок. Ще використала декоглазур "Сонячний" від Фабрики Декору.  Я розумію, що вже почався сезон помідорів ( але вони перед Зеленими святами так виросли в ціні :)) , тому прибережіть гроші і помідори, і не кидайте в мене ...  хочеться спробувати  КАС









Завдання



надихнув жовтими ніжними  квіточками між дошками, ідея мені дуже сподобалась, думаю це помітно :) (тут магазинчик)

у мене штамп  - дощечка



Дякую за увагу!

5 коментарів:

  1. Lovely design! Thanks for joining us for this week's Color Throwdown!

    ВідповістиВидалити
  2. Wonderful CAS design! So glad you were able to play along with us at Color Throwdown!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень здорово! Спасибо от Донецкого СК за участие в нашем задании.

    ВідповістиВидалити
  4. Женечка, очень красивая, солнечная открыточка!! Благодарю за участие в задании от Киевского скрапклуба!

    ВідповістиВидалити
  5. Как мне нравится КАС! Евгения, очень сочная получилась открытка! Спасибо за интерес к заданию от Киевского скрапклуба!

    ВідповістиВидалити